maanantai 10. heinäkuuta 2023

Rippiäisillä kesän kauneuden keskellä:

 

 Minä uskallan olla se ihminen, joka olen
keskeneräinen, mutta kuitenkin onnellinen,
oudon edessä epävarma
ja kuitenkin tiedonhaluinen,
joskus ratkaisujen edessä pelokas,
hämmentynyt ajatusten paljouden keskellä
ja kuitenkin
myös pienistä yksityiskohdista haltioitunut.

 


 
 Vielä paljon muutakin olen minä
jotain, mitä en aina osaa kuvailla.
Minä uskallan katsoa itseäni,
rakastaa itseäni sellaisena kuin olen.
Ja antaa myös muiden nähdä
minut tälläisenä
rakastetaan minua sitten tai ei.
(Ulrich Schaffer)


Nti Elohopea!   Toteuta toiveesi, elä todeksi unelmasi. Sillä elämä on ihmeellinen seikkailu kahden ikuisuuden välissä ja muista, että elämä on tässä ja nyt ja että pyrkimyksissä on lupa myös epäonnistus, kaatua saa vaan ei maatua.
 
Myötäistä matkaan, suurella rakkaudella:

2 kommenttia:

  1. Uskallusta ja tiedonhalua elämiseen, juuri niin.
    Ja seikkailumieltä. Epävarmuuskin sallitaan. 🌹

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuopuksen vanhimmaisen rippiäiset olivat kaunis kesän juhla ja oli suuri ilo nähdä viehko ja älykäs hymyilevä nuori nainen vaaleanpunaisessa juhlaleningissään täynnä iloa ja elämää, joka tarttui koko juhlaväkeen! Tuo kaikki teki hyvää sielulle ja sydämelle. Nuoruus on huikeaa etsimisen ja löytämisen riemukulkua.
      Kommentistasi kiitos ja sujuvaista viikonjatketta Sinulle!!

      Poista